הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/12/2009 7:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  fdgh hssh עם תוכן  תקציב...
נושא: תקציב... תאריך: 9/12/2009 7:28:00 PM
מחבר/ת: fdgh hssh

אז אני העלה קצת, התקציב הוא 3000.
בקשר למשל, כרגע אני 72... אחרי ירידה גדולה מאוד בגלל תאונת אופנוע, הבעיה שהמשקל שלי משתנה הרבה(באדי בילדינג), זה לא יהווה בעיה לשלדה?

בכל מקרה, ראיתי באתר את זה: EVIL אימפריאל יפיפיות סינגל ספיד צמיגים נווגל 2.5 גלגלים DITCH WITCH אפשרות להילוכים ברקס קידמי JUCY 5 ברקס אחורי QUAD QHD1 גריפים ODI אופניים יפיפיות מצב חדש לא רכבתי עליהם כמעט..... http://www.harim.co.il/Yad2/GetResizeImage.asp?ID=102610&fullsize=1

וגם HARDY 1 בתקציב שלי.

מה דעתכם על האופניים האלה?


חזרה לפורום