הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/13/2009 1:38:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידין חסון עם תוכן  האוויל ..
נושא: האוויל ..  תאריך: 9/13/2009 1:38:00 AM
מחבר/ת: ידין חסון

של חבר טוב שלי .. האופניים חדשות לגמרי .. שילדה אחת החזקות שיש .. פשוט שילדה חזקה ! לא תיהיה לך בעיה איתה גם עם תעלה 50 קילו ...
חלקים מעולים .. בולם קדמי ברמה גבוה מאוד (אפשר לקצר אותו אצל היבואן לכמה שאתה רוצה .. 100-80-120 .. כמה שתרצה ושיהיה לך נוח)
לדעתי זאת עסקה מעולה .. שילדה שתוכל להסב אותה בשלב כזה או אחר לכל סגנון שתרצה .. אפילו DH ..


חזרה לפורום