הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/13/2009 2:19:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  fdgh hssh עם תוכן  היא כבדה?
נושא: היא כבדה? תאריך: 9/13/2009 2:19:00 AM
מחבר/ת: fdgh hssh

השלדה הזאת כבדה? הבנתי שאופני אורבן סטריט לא עולות על 10 קילו בד"כ.

יש לך עוד המלצות על אופניים מאפשרות החיפוש של אופני דירט בלוח יד שניה באתר שנכנסות בתקציב שלי(3000)?


חזרה לפורום