טקסט הודעת פורום
9/13/2009 3:28:00 PM
איתי פרס
kona cinder cone
נושא:
kona cinder cone
תאריך:
9/13/2009 3:28:00 PM
מחבר/ת:
איתי פרס
למישהו יש ניסיון עם האופניים האלו?
קלות,כבדות?
שלדה טובה,לא טובה?
וחוות דעת כללית...
בתודה מראש
חזרה לפורום