הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/13/2009 9:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שלומי י. עם תוכן  שדרוג בלמים - הגדלת דיסק
נושא: שדרוג בלמים - הגדלת דיסק תאריך: 9/13/2009 9:15:00 PM
מחבר/ת: שלומי י.

ערב טוב,

אני מעוניין לשדרג את הבלמים שלי juicy 3 עם דיסקים 160מ"מ
חשבתי על הגדלת הדיסק הקידמי ל-185 מ"מ או גדול יותר אם מומלץ\אפשרי. אם כן היכן ניתן לקנות מתאמים? דיסקים? חלקים נוספים?

האופניים הם GT 2009 Marathon Elite שנקנו משומשות, המשקל שלי 80 ק"ג.

יש טעם בהגלת הדיסק או שאני צריך להחליף את כל המערכת לטובה יותר?

תודה,
שלומי



חזרה לפורום