הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/13/2009 11:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידין חסון עם תוכן  יש לך אפשרות לקנות חדשה ?
נושא: יש לך אפשרות לקנות חדשה ?  תאריך: 9/13/2009 11:46:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון

מבחינת תקציב ? בעקרון ה juicy 3 היא מערכת בסיסית מאוד ... ברמת הדאור והייז 9
אם אתה מרגיש אתה צריך יותר כוח עצירה והמערכת הזו לא מספיקה לך .. אז תשדרג .. לך על האח הגדול יותר .. האוויד juicy 5/7 ההבדל הוא שב 7 יש כיוונים שאין ב 5 .. אבל מבחינת כוח זה אותו דבר ..
הגדלת הדיסק כמובן יגדיל את כוח העצירה והרגשה של ברקס חזק יותר ..



חזרה לפורום