נושא: יש לך אפשרות לקנות חדשה ? תאריך: 9/13/2009 11:46:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון
מבחינת תקציב ? בעקרון ה juicy 3 היא מערכת בסיסית מאוד ... ברמת הדאור והייז 9 אם אתה מרגיש אתה צריך יותר כוח עצירה והמערכת הזו לא מספיקה לך .. אז תשדרג .. לך על האח הגדול יותר .. האוויד juicy 5/7 ההבדל הוא שב 7 יש כיוונים שאין ב 5 .. אבל מבחינת כוח זה אותו דבר .. הגדלת הדיסק כמובן יגדיל את כוח העצירה והרגשה של ברקס חזק יותר ..
|