הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/14/2009 12:05:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מתן ב עם תוכן  בנוסף לידין
נושא: בנוסף לידין תאריך: 9/14/2009 12:05:00 AM
מחבר/ת: מתן ב

עדיף להשאיר רוטור קטן יותר מאחור מאחר וגם ככה עוצרים יותר בקדמי כך שאתה יכול לשפר את כוח העצירה בהחלפת רוטור קדמי + מתאם מתאים אני למשל רוכב על 170 מאחור ו-203 מקדימה...ובמידה ואתה משרג כך בחשבון את ה xt


חזרה לפורום