טקסט הודעת פורום
| 9/14/2009 12:05:00 AM |
|
נושא: בנוסף לידין תאריך: 9/14/2009 12:05:00 AM
מחבר/ת: מתן ב
עדיף להשאיר רוטור קטן יותר מאחור מאחר וגם ככה עוצרים יותר בקדמי כך שאתה יכול לשפר את כוח העצירה בהחלפת רוטור קדמי + מתאם מתאים אני למשל רוכב על 170 מאחור ו-203 מקדימה...ובמידה ואתה משרג כך בחשבון את ה xt
|
חזרה לפורום |
|
|