הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/14/2009 8:17:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני פריגל עם תוכן  הטעות שלי!
נושא: הטעות שלי! תאריך: 9/14/2009 8:17:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל

לא שמתי לב כי אכן מדובר בשדרוג ה R5....
פשוט הגבתי לבקשתו על חוות דעת על המרידה.
ואכן עברתי מז"ק לש"מ - זה היה השדרוג שלי.

דני


חזרה לפורום