נושא: לחץ הניפוח נקבע תאריך: 9/14/2009 8:37:00 AM
מחבר/ת: ערן מנשה
ע"י גורמים רבים, בניהם: משקלך, אופי הרכיבה שלך, צורת המתלה וכד´.
ע"מ להגיע ללחץ אופטימלי שישרת אותך ברוב הרכיבות בצורה טובה תצטרך לבצע ניסוי וטעיה. אבל, על מנת שתתחיל מלחץ ראשוני עליך לבדוק את השקיעה הראשונית בעת ישיבה על האופניים בתנוחת רכיבה עם כל ציוד הרכיבה שלך. שקיעה ראשונית צריכה להיות כ-25% ממהלך הבולם האחורי (אני מניח שאתה רוכב XC) וכדי לאפשר לך למדוד זאת, על הבוכנה של הבולם יש טבעת גומי לסימון.
המאמר הבא מסביר את עניין כיוון הבולמים בצורה טובה לדעתי - http://www.ofanaim.net/shock_tuning.html
בהצלחה :)
|