הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/14/2009 11:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ירון אמיר עם תוכן  רכיבה נכונה
נושא: רכיבה נכונה תאריך: 9/14/2009 11:12:00 PM
מחבר/ת: ירון אמיר

אני רוכב כשנה שטח. לא מזמן מישהו העיר לי שהרכיבה שלי היא לא נכונה מכיוון שאני רוכב בהילוכים גבוהים (מאמץ גבוה) ויותר נכון להוריד הילוך ולרכב יותר אירובי.
אני רוכב ככה בכוונה לחזק ידיים ורגליים אבל האם באמת עדיף לרכב בהילוכים נמוכים יותר או שלרכב כמו שנוח לי. :confused:


חזרה לפורום