נושא: שני הבולמים (לא רק האחורי) תאריך: 9/16/2009 11:07:00 AM
מחבר/ת: ערן מנשה
נועדו בראש ובראשונה למעקב טוב יותר של הגלגלים אחרי תוואי השטח וזאת לאפשר אחיזה טובה יותר בקרקע, למזער איבוד אחיזה ולאפשר שליטה יותר טובה באופניים.
פועל יוצא מכך שיש בולמים: 1. נוחות - יתרון 2. משקל נוסף - חסרון (או לחילופין יתרון - תלוי באופי האופניים וסגנון הרכיבה) 3. איבוד אנרגיה בזמן פידול - חסרון (שיטות שיכוך שונות וגם טכנולוגיה מודרנית בבולם באים כדי למזער את התופעה)
|