טקסט הודעת פורום
9/17/2009 6:17:00 PM
חיים טי
מה עם הצעירים?
נושא:
מה עם הצעירים?
תאריך:
9/17/2009 6:17:00 PM
מחבר/ת:
חיים טי
אני בן 16, ומצחיק אותי לחשוב שילד בן 13 יוכל להתחרות 26 קילומטר..
אני אוכל להשתתף עם הבוגרים?
שנה טובה :)
חזרה לפורום