הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/17/2009 6:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חיים טי עם תוכן  מה עם הצעירים?
נושא: מה עם הצעירים? תאריך: 9/17/2009 6:17:00 PM
מחבר/ת: חיים טי

אני בן 16, ומצחיק אותי לחשוב שילד בן 13 יוכל להתחרות 26 קילומטר..
אני אוכל להשתתף עם הבוגרים?
שנה טובה :)


חזרה לפורום