טקסט הודעת פורום
9/17/2009 7:53:00 PM
שלמה גרטמן
אם אני זוכר נכון אלו אופניים אגרסיביות מאד
נושא:
אם אני זוכר נכון אלו אופניים אגרסיביות מאד
תאריך:
9/17/2009 7:53:00 PM
מחבר/ת:
שלמה גרטמן
מה סגנון הרכיבה שלך?
האופניים האלו לא מתאימות לרוב סגנונות הרכיבה
חזרה לפורום