נושא: התלבטות לגבי אופניים. תאריך: 9/18/2009 4:29:00 PM
מחבר/ת: t r
שלום לחברי הפורום, אני מעוניין לשדרג את אופניי (זנב קשיח) לאופני שיכוך מלא יד שנייה בתקציב של עד 4500. אני רוכב בעיקר XC עם קצת סינגלים ושבילים טכניים. חשבתי על 3 אופציות, מה לדעתכם כדאי לי לבחור – HARO SHIFT R5 SPECIALIZED FCR XC GT idrive 5.2.0
אולי דגם אחר ?
תודה על העזרה.
|