טקסט הודעת פורום
| 9/18/2009 5:14:00 PM |
|
נושא: שרשרת מחליקה בעליות תאריך: 9/18/2009 5:14:00 PM
מחבר/ת: yariv baram
השרשת מחליקה לי בזמן מאמץ גבוה בלבד כגון עליות מתונות, בזמן מישור עובר חלק השרשת חדשה hg 53 על קסטה דאור בת שנה מה עושים ?
אהה וחג שמח
|
חזרה לפורום |
|
|