טקסט הודעת פורום
| 9/19/2009 10:56:00 AM |
|
נושא: מחפש שותף לרכיבה..! תאריך: 9/19/2009 10:56:00 AM
מחבר/ת: שי ברלב
שלום לכולם.. אני מחפש שותפ\ה לרכיבה מאיזור הקריות, אני לא רוכב מקצועי וגם לא מתיימר, המטרה היא רכיבה כיפית בנופי הארץ המקסימים.. אשמח לשמוע תגובות בעניין..
שנה טובה, שי.
|
חזרה לפורום |
|
|