נושא: לא מכיר הדגם תאריך: 9/19/2009 6:26:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אבל אופניים לא הייתי ממהר לקנות במגה ספורט. הם לא מתמחים בזה, ולמרות שיש להם אופניים מוצלחים מאוד, בחלקם, לא תמיד הם יודעים לטפל בהם נכון, והמחירים שלהם יקרים ממה שאפשר למצוא (אותם אופניים!) במקומות אחרים, כולל ברשת היצרן.
אם המחיר זול יחסית למפרט, ואתה יודע לטפל לבד - לך על זה. אחריות ממילא תקבל מהיבואן. אחרת - הייתי מוותר.
שנה טובה
|