טקסט הודעת פורום
| 9/19/2009 10:37:00 PM |
|
נושא: מצטרף להמלצה על ה- XT החדשים (2009) תאריך: 9/19/2009 10:37:00 PM
מחבר/ת: Eran Shahar
אם אתה בעניין של לשדרג - ממליץ לך ללכת על אלו. ברקסים מעולים, המון רגש, וכוח עצירה מעולה. שידרגתח מדאור הידראוליים (שהיו גם הם מעולים), אבל אין מה להשוות בכלל.
|
חזרה לפורום |
|
|