נושא: בולם קדמי לא נכנס תאריך: 9/20/2009 2:32:00 PM
מחבר/ת: לירן
בתקופה האחרונה האופניים שלי לא טופלו ולאחרונה שמתי לב שהבולם הקדמי לא נכנס כשאני מפעיל עליו לחץ. חשבתי שזה בגלל החלודה שנמצאת על הצינורות הפנימיים אבל גם אחרי שהורדתי אותה זה לא עזר. האופניים הם Trek 3700 עם בולם שמן קפיץ. מה אפשר לעשות כדי לסדר את זה?
|