טקסט הודעת פורום
| 9/20/2009 5:49:00 PM |
|
נושא: בהחלט יש טעם תאריך: 9/20/2009 5:49:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
לא כתבת איזה בולם יש לך, אבל לא צריך להיות מורכב מדי לפרק אותו, לנקות ולגרז. אם אין שם נזק פיזי למשהו אלא רק חלודה ולכלוך, זה אמור להספיק.
בהצלחה
|
חזרה לפורום |
|
|