הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/21/2009 3:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  t r עם תוכן  עזרה בהתלבטות בבקשה
נושא: עזרה בהתלבטות בבקשה תאריך: 9/21/2009 3:13:00 PM
מחבר/ת: t r

שלום חברים,
אני רוכב כבר בערך שנתיים בסביבות פעם-פעמיים בשבוע, רכיבת XC + סינגלים לא קשים מידי בעיקר באזור יער בן שמן.
אני מעוניין לשדרג את אופני הזנב קשיח שלי באופני שיכוך מלא.
אני מתלבט בין GT idrive 4 3.0 לבין GT idrive 5 2.0. אני יודע שה-5 יותר אגרסיביות אבל האם ה idrive 4 יספיקו לי לשבילים טכניים וגם סינגלים לא מסובכים מדי ?
אפשר חוות דעת בבקשה ? יש לי הזדמנות טובה לקנות את ה-4 במצב ומחיר טוב.

תודה.


חזרה לפורום