נושא: עזרה בהתלבטות בבקשה תאריך: 9/21/2009 3:13:00 PM
מחבר/ת: t r
שלום חברים, אני רוכב כבר בערך שנתיים בסביבות פעם-פעמיים בשבוע, רכיבת XC + סינגלים לא קשים מידי בעיקר באזור יער בן שמן. אני מעוניין לשדרג את אופני הזנב קשיח שלי באופני שיכוך מלא. אני מתלבט בין GT idrive 4 3.0 לבין GT idrive 5 2.0. אני יודע שה-5 יותר אגרסיביות אבל האם ה idrive 4 יספיקו לי לשבילים טכניים וגם סינגלים לא מסובכים מדי ? אפשר חוות דעת בבקשה ? יש לי הזדמנות טובה לקנות את ה-4 במצב ומחיר טוב.
תודה.
|