טקסט הודעת פורום
9/21/2009 3:50:00 PM
צחי בר סלע
אם אתה גם ככה בסגנון XC
נושא:
אם אתה גם ככה בסגנון XC
תאריך:
9/21/2009 3:50:00 PM
מחבר/ת:
צחי בר סלע
אז לא צריך בכח לקחת משהו קרבי יותר. אם נוח לך, וההזדמנות שלך מתאימה גם במידה, אז לך על זה.
חזרה לפורום