הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/21/2009 3:50:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  אם אתה גם ככה בסגנון XC
נושא: אם אתה גם ככה בסגנון XC תאריך: 9/21/2009 3:50:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

אז לא צריך בכח לקחת משהו קרבי יותר. אם נוח לך, וההזדמנות שלך מתאימה גם במידה, אז לך על זה.


חזרה לפורום