נושא: ישנם רק מעט גלים תאריך: 9/21/2009 4:25:00 PM
מחבר/ת: yariv baram
ערן שלום וקודם כל תודה רבה על התגובה המדוקדקת לאחר שבדקתי אם ישנם גלים בגלגלי השניים האחרוניים הבחנתי במס´ מועט בלבד (כ 2 - 3 גלים ברווחים אחד מהשני ) בשני גלגלי שניים בלבד חוץ מזה נראה טוב האם די באלו כדי לגרום להחלקה בכול פידול עוצמתי ? ולגבי התגובה השנייה יכול להיות שגלגל שיניים קידמי פגום יגרום להחלקה בקסטה ?
|