הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/21/2009 4:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  yariv baram עם תוכן  ישנם רק מעט גלים
נושא: ישנם רק מעט גלים תאריך: 9/21/2009 4:25:00 PM
מחבר/ת: yariv baram

ערן שלום וקודם כל תודה רבה על התגובה המדוקדקת
לאחר שבדקתי אם ישנם גלים בגלגלי השניים האחרוניים הבחנתי במס´ מועט בלבד
(כ 2 - 3 גלים ברווחים אחד מהשני ) בשני גלגלי שניים בלבד חוץ מזה נראה טוב האם די באלו כדי לגרום להחלקה בכול פידול עוצמתי ?
ולגבי התגובה השנייה יכול להיות שגלגל שיניים קידמי פגום יגרום להחלקה בקסטה ?


חזרה לפורום