הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/21/2009 4:34:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ירון לויתן עם תוכן  סנטה קרוז
נושא: סנטה קרוז תאריך: 9/21/2009 4:34:00 PM
מחבר/ת: ירון לויתן

יש לי אפשרות לשדרג את הארו סוניקס לסנטה קרוז בלייר LT2.
רציתי לדעת איך הבלייר לעומת דגמים אחרים של סנטה קרוז?
אני רוכב XC והרבה סינגלים.
תודה


חזרה לפורום