טקסט הודעת פורום
| 9/21/2009 4:34:00 PM |
|
נושא: סנטה קרוז תאריך: 9/21/2009 4:34:00 PM
מחבר/ת: ירון לויתן
יש לי אפשרות לשדרג את הארו סוניקס לסנטה קרוז בלייר LT2. רציתי לדעת איך הבלייר לעומת דגמים אחרים של סנטה קרוז? אני רוכב XC והרבה סינגלים. תודה
|
חזרה לפורום |
|
|