הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/21/2009 6:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ירון לויתן עם תוכן  סנטה קרוז
נושא: סנטה קרוז תאריך: 9/21/2009 6:31:00 PM
מחבר/ת: ירון לויתן

תודה על התגובה.

יש לי אפשרות לקבל מארה´ב בתשלום צנוע סנטה קרוז בלייר משומשות (רק כמה חודשים) שילדה הדגם החדש LT2, ולכן השאלות.
החלקים באופניים הם:
Fork-RockShox Lyrik U-turn 160mm (3months Old)
Rear Shock-Fox RP23
Wheels-Mavic 321 disc with WTB front hub, XT rear
Brakes-Avid Juicy Seven (2years old, pads replaced recently)
Shifters-Shimano SLX
Rear Der.-XT Shadow
Front Der.-Shimano SLX
Headset-Chris King (3years old)
Saddle-WTB Pure V
Seatpost-Easton EA50
Stem-Thompson
Handlebar-TruvativStylo Team
Cranks-Truvativ Stylo

אני רוכב ברמה די טובה 2.5 שנים בסיגנון בן שמן ויורד גם דרופים קטנים.
יש לי תקציב לנושא ובמחיר של 5000 ש´ח נראה לי שהעסקה שווה.
אני מקווה שהאופניים הללו מתאימות לסגנון הרכיבה שלי.
מה דעתך?
ושוב תודה על הזמן.
ירון


חזרה לפורום