נושא: סנטה קרוז תאריך: 9/21/2009 6:31:00 PM
מחבר/ת: ירון לויתן
תודה על התגובה.
יש לי אפשרות לקבל מארה´ב בתשלום צנוע סנטה קרוז בלייר משומשות (רק כמה חודשים) שילדה הדגם החדש LT2, ולכן השאלות. החלקים באופניים הם: Fork-RockShox Lyrik U-turn 160mm (3months Old) Rear Shock-Fox RP23 Wheels-Mavic 321 disc with WTB front hub, XT rear Brakes-Avid Juicy Seven (2years old, pads replaced recently) Shifters-Shimano SLX Rear Der.-XT Shadow Front Der.-Shimano SLX Headset-Chris King (3years old) Saddle-WTB Pure V Seatpost-Easton EA50 Stem-Thompson Handlebar-TruvativStylo Team Cranks-Truvativ Stylo
אני רוכב ברמה די טובה 2.5 שנים בסיגנון בן שמן ויורד גם דרופים קטנים. יש לי תקציב לנושא ובמחיר של 5000 ש´ח נראה לי שהעסקה שווה. אני מקווה שהאופניים הללו מתאימות לסגנון הרכיבה שלי. מה דעתך? ושוב תודה על הזמן. ירון
|