הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/21/2009 8:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שרון ק עם תוכן  איתן שלום
נושא: איתן שלום תאריך: 9/21/2009 8:25:00 PM
מחבר/ת: שרון ק

איתן שלום.
סוף סוף מצאתי איזשהו תיעוד ברשת לגבי האופניים הנ"ל.
מצ"ב לינק עם תמונות- אנא התיחסותךhttp://www.fxp.co.il/showthread.php?t=4365757 פניתי למצמן בקריות (אמנם טלפונית) ונעניתי בתשובה מתחמקת משהו.
האם לדעתך כדאי לי להחזיר את האופניים? האם זה בכלל חוקי להשתמש במדבקה של מותג?
זה בערך כמו למכור מרצדס 206 במקום פיגו 206 לא?


חזרה לפורום