נושא: :rating: עכשו אתה מדבר... תאריך: 9/21/2009 9:04:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
א. הבלר תפורים על מה שאתה עושה, וקצת יותר, עם המפרט הזה. ב. הם יהיו שידרוג מהותי לעומת הסוניX, במיוחד עם המפרט הזה. ג. במיוחד עם המפרט הזה....
רק ודא שהמידה מתאימה לך. אפילו בלר לא תהיה נעימה אם לא תתאים :rolleyes:
|