נושא: סנטה קרוז תאריך: 9/21/2009 11:49:00 PM
מחבר/ת: ירון לויתן
תודה. המידה מתאימה. מידיום. אני 174.
ראיתי שאתה רוכב ברמת הגולן. להורים של אשתי יש בית נופש בראש פינה ואנחנו מגיעים לשם מידי פעם בסופי שבוע. אשמח להביא את האופניים ולהצטרף אליך לרכיבה, אם זה בסדר. איפה אתה רוכב? איזה מסלולים? יש טל. נייד שאפשר להשיג אותך? שבוע טוב, ירון :)
|