נושא: האם אתה הולך לרכב יותר טכני מהיום ? תאריך: 9/22/2009 1:09:00 AM
מחבר/ת: שחר חברוני
אם היום זנב קשיח מספיק לך (בהנחה שהוא בגאומטרית XC) אז בטח שה-4 יספיקו לך ואף יותר מכך. אני רוכב כמוך ויש לי את ה-5 ואני חושב שהייתי נהנה יותר עם ה-4 משום שאני לא ממצה את האופניים מבחינת אגרסיביות. מאידך לאופניים אגרסיביות יותר יש מחיר ברכיבות XC רגילות שהן רוב הרכיבות שלי וכנראה גם שלך.
|