הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/22/2009 1:09:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר חברוני עם תוכן  האם אתה הולך לרכב יותר טכני מהיום ?
נושא: האם אתה הולך לרכב יותר טכני מהיום ? תאריך: 9/22/2009 1:09:00 AM
מחבר/ת: שחר חברוני

אם היום זנב קשיח מספיק לך (בהנחה שהוא בגאומטרית XC) אז בטח שה-4 יספיקו לך ואף יותר מכך.
אני רוכב כמוך ויש לי את ה-5 ואני חושב שהייתי נהנה יותר עם ה-4 משום שאני לא ממצה את האופניים מבחינת אגרסיביות.
מאידך לאופניים אגרסיביות יותר יש מחיר ברכיבות XC רגילות שהן רוב הרכיבות שלי וכנראה גם שלך.



חזרה לפורום