הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/22/2009 8:24:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  רכיבות ברמת הגולן
נושא: רכיבות ברמת הגולן תאריך: 9/22/2009 8:24:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

קודם כל, בגלל שרוב השבוע הנוכחות שלי בבית מוגבלת, אני כמעט לא רוכב בשבתות. יש מה לדבר על ימי שישי בבוקר, עדיף מוקדם (לסיים עד 1100, נניח...).
אני עם אופני FR, ולמרות שלא פוחד מעליות, יש להניח שהקצב לא יוכל להיות דומה לשלך, במיוחד במצב הכושר הנוכחי שלי (מקווה שזה ישתפר בקרוב :( ).
אני גר בדרום הרמה, ובהחלט יש כאן מה לעשות עם בלר. אפשר לעשות כאן בסביבה סיבוב שלוקח לי בערך 3 שעות (מן הסתם בקצב שלא יקרע אותך).

קבל מסר אישי...


חזרה לפורום