נושא: Specilaized stumpjumper 2005 תאריך: 9/22/2009 9:51:00 PM
מחבר/ת: t r
שלום לכולם, אני יודע שה - sumpjumper נחשבות אופניים מצויינות וטובות גם לרכיבה טכנית וגם ל XC, הרבה בגלל רכיבים טובים ושילדה טובה וקלה. חשבתי לקנות יד שניה דגם שמור מ 2005, האם גם ב 2005 הדגם הזה היה מוצלח ? בהנחה שהרכיבים מתוחזקים וחלקם חדשים האם כדאי לקנות כאלה אופניים. כמה שינויים נעשו בדגם הזה החל מ 2006 ? מישהו יודע ?
תודה.
|