טקסט הודעת פורום
| 9/23/2009 11:18:00 AM |
|
נושא: המלצה תאריך: 9/23/2009 11:18:00 AM
מחבר/ת: chen chenrp
http://www.yad2.co.il/Yad2/Yad2.php?AreaID=53&SalesCatID=14&SalesSubCatID=487&SalesSubCat3ID=0&ManufacturID=1988&fromPrice=&untilPrice=&Info=
שניהם נראים טוב, האחד יותר מאובזר וברמה מעל. שים לב לבולם האחורי שלו!
|
חזרה לפורום |
|
|