נושא: אכן שווה לנסות לפרק תאריך: 9/23/2009 4:02:00 PM
מחבר/ת: שי סורוקה
מה שתמצא בתוך הבוכנה זה קפיץ בלבד - קשה להאמין שיש שם שמן מלבד מה שאמור למנוע חלודה ואוליי נשאר גם גריז... כדאי שתפרק אותו כמה שאתה יכול ותנקה בעזרת WD40. אחרי כן תפעיל לחץ חזק כדי לשחרר את מה שתקוע. ברגע שתשים לב שיש תחילת תנועה, תשמן בחומר שאינו WD40 אלא בשמן חיכוך (כמו של השרשרת או של מכונת תספורת, שהוא מצויין) תשחק עם הבולם ועם הזמן הוא ישתחרר לאט לאט. אח"כ תחליף אותו....
|