טקסט הודעת פורום
| 9/23/2009 4:07:00 PM |
|
נושא: לדעתי (מניסיון אישי) תאריך: 9/23/2009 4:07:00 PM
מחבר/ת: dan M
מעבר לשיכוח מלא מושך אותך באופן טבעי לרכיבה אגרסיבית יותר, ממה שאתה רגיל. צריך לקחת את זה בחשבון שיכול להיות שעקב המעבר, סגנון הרכיבה שלך ישתנה מעט או הרבה (כמו אצלי).
|
חזרה לפורום |
|
|