הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/23/2009 4:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי סורוקה עם תוכן  אני מסכים עם הצעבר ל"גדול יותר"
נושא: אני מסכים עם הצעבר ל"גדול יותר" תאריך: 9/23/2009 4:25:00 PM
מחבר/ת: שי סורוקה

ביום שעזבתי את הז"ק והלכתי על שיכוך- חשבתי כמוך ובסוף הלכתי על 5.7" (הקלר)
כן. יותר כיף לי עם מהלך שכזה. אני לא קרבי גם היום אבל אני יכול אם אני רוצה.
4" זה נחמד. עוד 1" זה יותר נחמד במחיר של כמה מאות גרמים בלבד בGT.

השיקול שלי - פשוט להשאיר את הז"ק...


חזרה לפורום