טקסט הודעת פורום
9/24/2009 12:06:00 PM
avi a
יפיפיות, בנייה מדהימה..
נושא:
יפיפיות, בנייה מדהימה..
תאריך:
9/24/2009 12:06:00 PM
מחבר/ת:
avi a
למה מוכר?
הגלגלים גם למכירה? באם לא, מהיכן רכשת אותם?
תודה מראש.
חזרה לפורום