טקסט הודעת פורום
| 9/24/2009 3:33:00 PM |
|
נושא: מאיפה הבאת ש 180 זה מידה לארג´? תאריך: 9/24/2009 3:33:00 PM
מחבר/ת: גיל רובינשטיין
סליחה על הבוטות , אבל זו שטות מוחלטת אני 184 ורוכב כרגע על M לפי מדידות שעשיתי אצל בעל מקצוע וישנן שילדות שאפילו S מתאים לי. הכל תלוי באורך ה טופ טיוב של השילדה
|
חזרה לפורום |
|
|