הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/24/2009 3:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיל רובינשטיין עם תוכן  מאיפה הבאת ש 180 זה מידה לארג´?
נושא: מאיפה הבאת ש 180 זה מידה לארג´?  תאריך: 9/24/2009 3:33:00 PM
מחבר/ת: גיל רובינשטיין

סליחה על הבוטות , אבל זו שטות מוחלטת
אני 184 ורוכב כרגע על M לפי מדידות שעשיתי אצל בעל מקצוע וישנן שילדות שאפילו S מתאים לי.
הכל תלוי באורך ה טופ טיוב של השילדה


חזרה לפורום