הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/24/2009 8:57:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי סורוקה עם תוכן  לא! על בוטות לא סולח...
נושא: לא! על בוטות לא סולח... תאריך: 9/24/2009 8:57:00 PM
מחבר/ת: שי סורוקה

ואתה צודק בהרבה פחות ממה שאני טועה.
גם ציינתי שבד"כ זה המידה
אבל קח את זה באיזי מאן!


חזרה לפורום