טקסט הודעת פורום
9/24/2009 8:57:00 PM
שי סורוקה
לא! על בוטות לא סולח...
נושא:
לא! על בוטות לא סולח...
תאריך:
9/24/2009 8:57:00 PM
מחבר/ת:
שי סורוקה
ואתה צודק בהרבה פחות ממה שאני טועה.
גם ציינתי שבד"כ זה המידה
אבל קח את זה באיזי מאן!
חזרה לפורום