נושא: אופני כניסה תאריך: 9/24/2009 10:52:00 PM
מחבר/ת: גיא בללי
שלום רב, בודק רכישה של HAROSHIFT1 לכניסה לשטח. לפני כן רכבתי על מוסטנג ברזל שנה ועוד שנתיים על מארין 80MM HAWKHEEL זק.המפרט- מעבירים ALIVIO, בולם 120 reload AK SRSUNTOR, בלמי דיסק טקטרו. חדשים עולים במצמן 3000. האם לדעתכם אלו אופני כניסה טובים. האם יש כזה הבדל בין בולם של SR לROCKSHOK, בין מעבירים ALIVIO לDEOR. המחיר שמבקשים עליהם הוא 1500. האם המחיר סביר? הוגן? אשמח לתשובה מהירה מכיוון שברצוני לראותם מחר. על מה להסתכל כשאני בודק אותם על תשובה מהירה אודה כל טוב
|