טקסט הודעת פורום
| 9/25/2009 3:43:00 PM |
|
נושא: יש 2010? תאריך: 9/25/2009 3:43:00 PM
מחבר/ת: oren oren
לא ראיתי את האופניים האלו באתר של החברה... נראה לי שהפסיקו ליצר אותם. ושוב אני חוזר, אשמח אם תביאו לי חוות דות על המונגוס טוקאלי סופר בייחס לאופניים אחרות כמו הגיטי פורס 1 וכד´.
|
חזרה לפורום |
|
|