הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/25/2009 3:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  oren oren עם תוכן  יש 2010?
נושא: יש 2010? תאריך: 9/25/2009 3:43:00 PM
מחבר/ת: oren oren

לא ראיתי את האופניים האלו באתר של החברה... נראה לי שהפסיקו ליצר אותם.
ושוב אני חוזר, אשמח אם תביאו לי חוות דות על המונגוס טוקאלי סופר בייחס לאופניים אחרות כמו הגיטי פורס 1 וכד´.


חזרה לפורום