נושא: נמכרו... תאריך: 9/25/2009 6:02:00 PM
מחבר/ת: גיא בללי
תודנ ערן על העצות המועילות למרות שלא הספקתי ליישמן וזאת מכיוון שעד 11 האופניים נמכרו. הבחור שדיברתי איתו איש משפחה מאוד נחמד שלא בא לו להתעסק ב200 שקל לפה ושלם ומהתחלה נתן מחיר הוגן ובשום מצב האופניים לא חשודות מכל סיבה שהיא. R1 מודל 2007 נמכרו ב1400 ש"ח למישהו אחר ...ואני נסעתי לעשות סיבוב על המרין זק
|