הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/26/2009 12:32:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בללי עם תוכן  תודה רבה
נושא: תודה רבה תאריך: 9/26/2009 12:32:00 AM
מחבר/ת: גיא בללי

מה דעתך עליהם כ אופני XC? על איזה אופני קרוס אתה ממליץ בתקציב לש 3500 ביד שניה ויש לא מעט כאלו. אני מחפש אופניים מהירים בעלי שיכוך טוב.
תודה


חזרה לפורום