טקסט הודעת פורום
| 9/26/2009 12:32:00 AM |
|
נושא: תודה רבה תאריך: 9/26/2009 12:32:00 AM
מחבר/ת: גיא בללי
מה דעתך עליהם כ אופני XC? על איזה אופני קרוס אתה ממליץ בתקציב לש 3500 ביד שניה ויש לא מעט כאלו. אני מחפש אופניים מהירים בעלי שיכוך טוב. תודה
|
חזרה לפורום |
|
|