הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/26/2009 2:11:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  stumpee rider עם תוכן  עצה טובה..
נושא: עצה טובה.. תאריך: 9/26/2009 2:11:00 AM
מחבר/ת: stumpee rider

אולי לטובה שהם נמכרו ולא הספקת. HARO SHIFT R3 יהיו אופני ש"מ טובות משמעותית מהR1 ולא בתוספת של הרבה כסף. 27 היל´ ומע´ דאור, בולם אח´ ROCKSHOX אוויר ובולם קד´ של מניטו (בד"כ- תלוי בשנתון). מעבר לכך דיסקים מכניים ברמה יותר גבוהה וקיבלת חבילה קצת יותר קלה, והרבה יותר יעילת דיווש, עם יותר יחסי העברה ומע´ היל´ שתעבוד ותהיה עמידה הרבה יותר. בייחוד כשאלו אופניים שמישהו כבר רכב עליהם.

לגבי כיצד ומה לבדוק כבר קיבלת אחלה טיפים בתחילת השרשור..
:cool:
בהצלחה.


חזרה לפורום