נושא: הבדלים..? תאריך: 9/26/2009 2:19:00 AM
מחבר/ת: stumpee rider
אין הבדל מהותי בין 05 ל06 שניהם מהלך 120 מ"מ, אותה שלדה ואותו בולם אח´. ההבדל הוא בצביעה ובאבזור לפי רמת האבזור. קח בחשבון שהגלגלים שהם באים איתם הם קלים וחזקים יחסית אך נוטים להתעייף עם הזמן מה שיתבטא בשבירה של שפיצים שלא תפסיק עוד שיבנו את הגלגל מחדש או יחליפו אותו - בעיקר בגלגל אח´ שסוחב את רוב העומס. שים לב אם יש שפיצים כסופים (בד"כ הגלגלים האלו בנויים משפיצים שחורים) שמצביעים על כך שהוחלפו בעבר והסיכוי שימשיכו להישבר הוא לא רק גבוה אלא ודאי! מה שידרוש ממך הח´ גלגל בעתיד הלא רחוק וזה מה שנקרא " חתול בשק". בהצלחה
|