טקסט הודעת פורום
| 9/26/2009 4:48:00 PM |
|
נושא: חוות דעת על FOX DHX 5.0 COIL תאריך: 9/26/2009 4:48:00 PM
מחבר/ת: עופר פלין
שלום לכולם
מחפש חוות דעת על הבולם, מכיר את הAIR אבל פחות את הנדון ואשמח לשמוע את דעתכם בנושא.
סגנון רכיבה AM אגרסיבי (כולל איזורים כגון נחל מנחם, מעלה יאיר, נבי מוסה)
בתודה מראש וגמר חתימה טובה
|
חזרה לפורום |
|
|