טקסט הודעת פורום
| 9/26/2009 8:41:00 PM |
|
נושא: קניית מצלמת קסדה תאריך: 9/26/2009 8:41:00 PM
מחבר/ת: נתנאל יפעי
יש את המצלמה ה- POV1.5 אבל אני לא יודע מאיפה אפשר לקנות אותה וכמה היא עולה למי שיש מצלמה לקסדה טובה במחיר טוב עד 600 שקל שירשום לי את הדגם והחברה
|
חזרה לפורום |
|
|