הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/27/2009 12:22:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ירון לויתן עם תוכן  סנטה קרוז בלייר lt2
נושא: סנטה קרוז בלייר lt2 תאריך: 9/27/2009 12:22:00 AM
מחבר/ת: ירון לויתן

הכתבה שלך על הנומד מעולה.
מה דעתך על הסנטה קרוז בלייר lt2? האם הם מתאימים לרוכב xc, עליות וסינגלים ברמת בן שמן?
תודה,
ירון


חזרה לפורום