טקסט הודעת פורום
9/27/2009 12:22:00 AM
ירון לויתן
סנטה קרוז בלייר lt2
נושא:
סנטה קרוז בלייר lt2
תאריך:
9/27/2009 12:22:00 AM
מחבר/ת:
ירון לויתן
הכתבה שלך על הנומד מעולה.
מה דעתך על הסנטה קרוז בלייר lt2? האם הם מתאימים לרוכב xc, עליות וסינגלים ברמת בן שמן?
תודה,
ירון
חזרה לפורום