נושא: נתנאל אם אתה מחפש משהו טוב תאריך: 9/27/2009 9:26:00 AM
מחבר/ת: רז רפאלי
אני משתמש במצלמה של Tachyon XC ללא ספק מצלמה עמידה ביותר ומספקת ביצועים מצויינים
כל הסרטונים שלי צולמו איתה
http://www.youtube.com/razrafaeli
כנס לאתר שלהם -
www.tachyoninc.com
או לאתר בעברית -
http://sites.google.com/site/rafaeliraz/Home
|