הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/27/2009 9:53:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  מנסיון ארוך עם שניהם על אותם אופניים
נושא: מנסיון ארוך עם שניהם על אותם אופניים תאריך: 9/27/2009 9:53:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

היה לי DHX-5 אויר. שיחקתי עם הכיוונונים בלי סוף, כולל מצבים ממש קיצוניים. עם מהלך "7 ציפיתי למתלה שיאפשר לי רכות בלי לסגור מהלך בקלות - אבל שום וריאציה לא הצליחה לתת לי את זה.
לפני כמעט שנה החלפתי אותו עבור DHX-3 קפיץ (פחות כיוונונים). הקפיץ מעט קשה, ואני שוקל לנסות קפיץ מעט רך יותר - אבל אין להשוות את האיכות - התגובות הרבה יותר טובות, ובשביל סגירת מהלך צריך לעבוד קצת יותר קשה מדרופון של 80ס"מ...

המסקנה האישית שלי - בולם אויר ליניארי (HV) לא בבית ספרננו.
תוספת המשקל של הקפיץ מוצדקת מבחינתי כתמורה לאיכות השיכוך העדיפה בעליל.
בולם אויר בעל נפח קטן ופרוגרסיביות גדולה זה סיפור אחר, אבל הנסיון שלי עם כאלה מוגבל מאוד, ועדיין אין מסקנות נחרצות.

גמר חתימה טובה



חזרה לפורום