נושא: החלפת כבל מעביר הילוכים קדמי תאריך: 9/27/2009 1:46:00 PM
מחבר/ת: eyal
אהלן איך עושים את זה?
הוצאתי את הכבל הישן. הכנסתי את הכבל החדש. הידקתי אותו (די הרבה פעמים), כך שהגלגל הקדמי הקטן יהיה באמצע של המעביר. אבל עכשיו אני לא מצליח להעביר לגלגל הקדמי השני והשלישי.
שני דברים מוזרים ולדעתי קצת מנוגדים קורים: האחד הוא שאני לא מצליח להעביר למצב של פלטה קדמית גדולה. כלומר, זה לא שהשרשרת לא עולה לפלטה הגדולה, אני פשוט לא מצליח להעביר הילוך, אני חושש שאם אלחץ על המעביר חזק מדי הוא פשוט ישבר. מכך אני מסיק שהכבל מתוח מדי.
הדבר השני המוזר הוא שכשאני מעביר לפלטה הבינונית, השרשרת לא עולה לפלטה הבינונית אלא נשארת בפלטה הקטנה. במצב זה השרשרת נוגעת בצד השמאלי של המעביר (כאשר מסתכלים מלמעלה בכיוון נסיעה קדימה). זה לא אומר שהכבל לא מתוח מספיק?
רק רציתי לכוון קצת את ההילוכים.. בכל מקרה אני לא מצליח להבין מה לעשות עכשיו.
מה אתם אומרים?
|